سبد خرید شما خالی می باشد.
قیمت هر کیلو آهن دست دوم 1400

با تغییرات قیمت دلار در سال 1402 همچنان روند افزایشی آهن آلات را داریم

با افزایش قیمت دلار در سال 1401و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه تولید محصولات فولادی، قیمت آهن روند صعودی را تجربه کرده و خرید و فروش آهن دست دوم به شدت افزایش یافته است. آهن دست دوم در صنعت ساختمان‌سازی و همچنین در صنعت حمل و نقل مانند صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازیافت آهن آلات و استفاده مجدد آنها در ساخت محصولات دیگر نیاز به معادن را برطرف می‌کند و باعث کاهش آسیب به محیط زیست می‌شود. قیمت هر کیلو آهن دست دوم ۱۴۰۰ بر اساس نوع محصول، مانند در و پنجره، تیر آهن، و هچنین جنس محصول مشخص می‌شود. از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت هر کیلو آهن دست دوم ۱۴۰۰ می‌توان به برش مقاطع فولادی، تابیدگی و انحنا، میزان جوشکاری انجام شده بر روی آهن و میزان زنگ زدگی اشاره کرد. با توجه به اینکه قیمت هر کیلو آهن دست دوم ۱۴۰۰ به صورت روزانه در حال تغییر است می‌توانید برای دریافت قیمت با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت تیرآهن دست دوم

تیر آهن به سه شکل تیرآهن معمولی I شکل (IPE) با استاندارد اروپا، تیرآهن INP به شکل I با استاندارد چین و روسیه و تیرآهن هاش یا تیرآهن عریض تولید می‌شود؛ تمامی تیرآهن‌های ذکر شده به صورت دست دوم خرید و فروش می‌شود. لازم به ذکر است که تیرآهن هاش پرکاربردترین تیرآهن مصرفی در صنعت ساختمان سازی است. با توجه به اینکه فولاد از محصولات با استحکام بسیار بالا است، استفاده از تیرآهن دست دوم برای ساختمان‌ سازان مشکلی ایجاد نمی‌کند اما همانطور که پیش از این ذکر شد باید مشخصه‌هایی را در فرایند خرید تیرآهن دست دوم مد نظر داشته باشند. توجه داشته باشید که ابعاد تیرآهن دست دوم با تیرآهن نو متفاوت است. عموما تیرآهن دست دوم از ابعاد کوچکتری برخوردار است که می‌توان این امر را مزیت تیرآهن دست دوم به حساب آورد. با توجه به اینکه تیرآهن نو در ابعاد ۶ و ۱۲ تولید می‌شود، شما می‌توانید برای کاهش هزینه برشکاری از تیرآهن دست دوم با ابعاد مختلف استفاده کنید.

قیمت تیرآهن دست دوم 

استعلام قیمت تیرآهن دست دوم

قیمت تیرآهن دست دوم همانند هر کیلو آهن دست دوم براساس نوع، جنس و کاربرد محصول و همچنین قیمت روز آهن و ارز مشخص می‌شود. همچنین هر چه تیرآهن دست دوم کمتر زنگ زده باشد و تابیدگی کمتری داشته باشد از قیمت بیشتری برخوردار است.
فروشگاه اینترنتی آهن تاپ با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه فروش محصولات فولادی به خریداران این امکان را می‌دهد که محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین در سایت بررسی کنند و با وارد کردن وزن تقریبی محصول قیمت آن را بدست آورند. شما می‌توانید برای استعلام قیمت آهن دست دوم از مشاوره متخصصان آهن تاپ بهره‌مند شوید و قیمت این محصولات را به صورت آنلاین استعلام کنید. فروش آهن آلات در کرج و سایر شهرهای ایران از طریق شرکت های مختلفی انجام می شود. آهن تاپ بهترین مرکز فروش آهن آلات در کرج است.

نوشتن دیدگاه